Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kako kreirati svoju kripto valutu, kako je podići na berzu?

[es] :: Cryptocoins :: Kako kreirati svoju kripto valutu, kako je podići na berzu?

[ Pregleda: 5875 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Crypto

Član broj: 323005
Poruke: 6
82.114.82.*



+6 Profil

icon Kako kreirati svoju kripto valutu, kako je podići na berzu?15.06.2014. u 16:10 - pre 119 meseci
Zdravo svima,

Eto mene opet : )

Vidim da je na netu prava pomama za coinima. Međutim, dok jedni kupuju i prodaju coine, drugi ih "štampaju", što nije tako loša ideja. Ili možda grešim?
Na pragu sam odluke da uložim kapital u pravljenju jedne kripto valute. Vidim da na netu postoji i sajt koji nudi uslugu generisanja kripto valute za "sitne pare" (oko 0,2 BTC).
Ja sam još uvek početnik u ovom polju, jer još dobro ne razumem one parametre (block rate, block halving rate, initial value per block, itd...), ali mi se čini da generisanje krypto valute nije tako loš biznis.

Ima li neko iskustva na ovom polju? Koliko bi minimalni kapital trebao da se uloži da bi se imala jedna kripto valuta? Kako se valuta plasira na berzu? Ima li tu nekih specijalnih zahteva (registrovana firma, licenca,...) ili ...? Kako se valuta "pusta u pogon"? Šta treba da se uradi da bi ljudi mogli da je "kopaju"? I šta još treba da znam u vezi ovoga, a što nisam napomenuo?

Eto, postavih puno pitanja, nadam se da neću biti razočaran odgovorom : )


 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Kako kreirati svoju kripto valutu, kako je podići na berzu?15.06.2014. u 16:40 - pre 119 meseci
Kriptovaluta već ima mnogo više nego što je realno potrebno tržištu (čak imamo i takve poput Dogecoin, koje su nastale kao šala).
 
Odgovor na temu

mr. ako

Član broj: 65959
Poruke: 2367



+2294 Profil