Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju

elitemadzone.org :: MadZone :: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju

[ Pregleda: 4620 | Odgovora: 12 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ankalagon the Black

Član broj: 126324
93.87.111.*

+250 Profil

icon Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju04.01.2010. u 23:19 - pre 174 meseci
http://www.guardian.co.uk/worl...ussia-plan-save-earth-asteroid

Izgleda da su Rusi resili da preuzmu nesto konkretno povodom mogucnosti da asteroid Apophis udari u Zemlju 2029-te ili 2036-te godine.

Space scientists in Russia are preparing to boldly go where no man has gone before, except for the actor Bruce Willis.

The head of the Russian space agency said today that it was considering a Hollywood-style mission to send a spacecraft to bump a large asteroid from a possible collision course with Earth.

Anatoly Perminov told the Russian radio station Golos Rossii: "People's lives are at stake. We should pay several hundred million dollars and build a system that would allow us to prevent a collision, rather than sit and wait for it to happen and kill hundreds of thousands of people."

The mission would be aimed at an asteroid called Apophis, he said, which is expected to pass close to the Earth in 2029 and again in 2036. "Calculations show that it's possible to create a special-purpose spacecraft within the time we have, which would help avoid the collision. The threat of collision can be averted."

The Hollywood action films Deep Impact and Armageddon both featured space missions scrambling to avert catastrophic collisions, the latter led by Willis.

But the creation of a system to deflect asteroids has long been the subject of scientific debate. Some experts have proposed sending a probe to circle around a dangerous asteroid and gradually change its trajectory. Others suggested sending a spacecraft to collide with it and alter its momentum, or using nuclear weapons.

Perminov said details of the project still needed to be worked out. But he said the agency would invite Nasa, the European Space Agency and others to participate.

When Apophis was discovered in 2004, astronomers made headlines when they said there was a one in 37 chance that the 350-metre-wide rock would collide with Earth in 2029. Further studies ruled out such an impact, but there remains a one in 250,000 chance it could strike in 2036.

Perminov said he had heard from a scientist that Apophis is getting closer and may hit the planet. "I don't remember exactly, but it seems to me it could hit the Earth by 2032," he said.

Nasa has estimated that if the asteroid hit the Earth, it would release more than 100,000 times the energy released in the nuclear blast over Hiroshima. Thousands of square miles would be directly affected by the blast but the whole of the Earth would see the effects of the dust released into the atmosphere.

Nasa experts have already discussed the option of landing an astronaut on an asteroid to test whether it could develop techniques to deflect a doomsday rock.

Breaking it up with an atomic warhead could generate thousands of smaller objects on a similar course, which could have time to re-form. Scientists agree the best approach, given enough time, would be to nudge the object into a safer orbit.

Matt Genge, a space researcher at Imperial College London, has calculated that something with the mass, acceleration and thrust of a small car could push an asteroid weighing a billion tonnes out of the path of Earth in just 75 days.

Perminov said: "We will soon hold a closed meeting of our collegium, the science-technical council, to look at what can be done. "There won't be any nuclear explosions. Everything will be done according to the laws of physics."

Mirrors, lights and even paint could change the way the object absorbed light and heat enough to shift its direction over 20 years or so. With less notice, mankind could be forced to take more drastic measures, such as setting off a massive explosion on or near the object to change its course.

Odgovor na temu

Ankalagon the Black

93.87.111.*

+250 Profil

icon Re: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju05.01.2010. u 11:10 - pre 174 meseci
Bitno je da Rusi ne smatraju da je mogucnost da nas udari asteroid u domenu ultra mad zone razmisljanja. Mislim da je veoma dobra vest da su odlucili da nesto urade po tom pitanju. Sta god uspeju da osmisle tehnoloski za ovaj konkretan slucaj znacice mnogo i u daljolj buducnosti za neke druge asteroide koji se budu priblizili Zemlji. U svakom slucaju sve je bolje nego da samo pasivno posmatramo i cekamo da vidimo ishod.

Odgovor na temu

AMD guy
Miroslav
.NET developer

AMD guy
Član broj: 128930

Sajt: www.its.edu.rs

+38 Profil

icon Re: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju06.01.2010. u 10:31 - pre 174 meseci
A da ipak pozovemo Brusa Vilisa.
http://i.imgur.com/V3feW.jpg
http://on.wsj.com/H9yjz6 -- India Graduates Millions, but Too Few Are Fit to Hire

Odgovor na temu

X Files
Vladimir Stefanovic
Pozarevac

X Files
SuperModerator
Član broj: 15100
212.200.65.*

Jabber: xfiles@elitesecurity.org

+638 Profil

icon Re: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju06.01.2010. u 10:53 - pre 174 meseci
Ako priroda ikada resi da odalami zemlju, mozete se kladiti (nece nista kostati) na to da ce je i odalamti.... jer sve je to "zbog ravnoteze medju zvezdama".

P.S.

Pored Brusa Vilisa, pozvao bih za svaki slucaj i Batu Zivojinovica, nekako se sigurnije osecam kad je u blizini.

Odgovor na temu

Ankalagon the Black

212.200.219.*

+250 Profil

icon Re: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju06.01.2010. u 23:27 - pre 174 meseci

Ja mislim da nam je Alf (alien life form) isto potreban u timu za svaki slucaj. A ne treba zaboraviti ni Chuck Norisa. :)

Odgovor na temu

flighter_022
L2 Applications Administrator
NS

Član broj: 18499
*.adsl.eunet.rs.

+232 Profil

icon Re: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju07.01.2010. u 02:04 - pre 174 meseci
Ja bih se ipaj oslonio na resenje tipa slanja jako mnogo raketa sa bojevim glavama od jako mnogo megatona :)

Dalo bi se i izracunati koliko je potrebno da se asteroid razbije u komade koji mogu da sagore u atmosferi, ili da se promeni orbita.

Odgovor na temu

AMD guy
Miroslav
.NET developer

AMD guy
Član broj: 128930

Sajt: www.its.edu.rs

+38 Profil

icon Re: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju08.01.2010. u 12:48 - pre 174 meseci
Citat:
flighter_022: Ja bih se ipaj oslonio na resenje tipa slanja jako mnogo raketa sa bojevim glavama od jako mnogo megatona

Dalo bi se i izracunati koliko je potrebno da se asteroid razbije u komade koji mogu da sagore u atmosferi, ili da se promeni orbita.

A kolko ce to da nas kosta?
http://i.imgur.com/V3feW.jpg
http://on.wsj.com/H9yjz6 -- India Graduates Millions, but Too Few Are Fit to Hire

Odgovor na temu

websurfer
websurfer
Srbija

Član broj: 199973
*.dynamic.adsl.itsisp.net.

+11 Profil

icon Re: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju08.01.2010. u 23:01 - pre 174 meseci
A mozda ustvari planiraju da koriguju putanju tako da lakse pogodi nasu planetu?

Odgovor na temu

Ankalagon the Black

93.86.14.*

+250 Profil

icon Re: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju09.01.2010. u 13:13 - pre 174 meseci
Citat:

Ne bi trebalo previse da kosta. Kada vec planiraju smanjenje nuklearnog naoruzanja, eto dobrog nacina da se otarase viska. Spoje lepo sa korisnim.

Citat:
A mozda ustvari planiraju da koriguju putanju tako da lakse pogodi nasu planetu?

Mozda. Ko zna. Ili bi Rusi hteli da se osiguraju da ne udari u njihovu polovinu zemaljske kugle. Ako mogu da naciljaju centar severnoamerickog kontinenta , mislim da bi bilo idealno za njih. Ali u tom slucaju ne bi zvali druge svemirske agencije da ucestvuju u projektu.

Odgovor na temu

flighter_022
L2 Applications Administrator
NS

Član broj: 18499
*.adsl.eunet.rs.

+232 Profil

icon Re: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju09.01.2010. u 21:20 - pre 174 meseci
Citat:
AMD guy: A kolko ce to da nas kosta? :)

Pa predpostavljam da treba modifikovati postojece projektile da zveknu u asteroid i to je to. I onda neko treba da pritizne dugme.

Odgovor na temu

websurfer
websurfer
Srbija

Član broj: 199973
*.dynamic.adsl.itsisp.net.

+11 Profil

icon Re: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju12.01.2010. u 19:40 - pre 174 meseci
Citat:

Verovatno manje nego vakcine.

Odgovor na temu

Milan M. Radovic
Web Developer
Pančevo

Milan M. Radovic
Član broj: 16959
93.86.88.*

+25 Profil

icon Re: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju19.01.2010. u 19:55 - pre 174 meseci
Hehe. Sit sam se nasmejao čitajući postove ovde :D

Samo razmisljam... kako ce Americka holivudska produkcija da podnese da rusi srede stvar ;)
I don't need a girl for sex , All I Need is Binary and HEX

Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
77.243.28.*

+288 Profil

icon Re: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju22.01.2010. u 23:45 - pre 174 meseci
pa lako, izacice do tad 15.deo transformersa i deseptikoni ce biti sakriveni u tom astoroidu a optimus prajm ce odraditi posao podavice ih sve uz pomoc amera

Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Rusija planira da spreci udar asteroida Apophis u Zemlju

[ Pregleda: 4620 | Odgovora: 12 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.