Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

prikaz podataka u gridView preko koda?

[es] :: .NET :: prikaz podataka u gridView preko koda?

[ Pregleda: 1552 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

JadrankaBg

Član broj: 153707
Poruke: 2
*.eth-wifi.verat.net.



Profil

icon prikaz podataka u gridView preko koda?10.08.2007. u 10:52 - pre 204 meseci
Pozdrav svima :)

Ja sam pocetnik u ASP.Net, pa imam jedno ptianje koje ce mozda nekome zvucati suvise banalno, ali imam blokadu...

Dakle, imam nekoliko tabela u bazi, izmedju ostalog i tabelu Rentiranje, Vozilo i Korisnik. Rentiranje, pored datuma rentiranja i datuma vracanja, sadrzi strane kljuceve druge dve tabele. Kako bih sve podatke, kao sifru vozila, njegov model, ime, prezime korisnika i sl. prikazala u jednom gridView u Dataset-u sam napravila novi tableAdapter koji povezuje preko join-a sve tri tabele i svi podaci su prikazani u njoj.

Kada hocu da gridView dodam novi Source, u Design mode mogu da ga povezem samo sa prvobitno kreiranim tabelama iz baze, ali ne i ovim tableAdapter-om. Pokusala sam to da uradim preko koda, ali uvek nesto fali, neka greska se javlja, tako da sam shvatila da to ne radim pravilno. Odnosno ne znam tacno kojim redosledom je potrebno to da uradim.

Da li postoji neko strpljiv da mi ukratko kaze kako to da uradim kroz kod, mozda neki primer da mi da?

Nadam se da nisam bila mnogo nejasna :)

Hvala puno svima
 
Odgovor na temu

bjevta
Bratislav Jevtic
http://www.tojesoft.co.rs
Beograd

Član broj: 5216
Poruke: 367
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: www.tojesoft.co.rs


+5 Profil

icon Re: prikaz podataka u gridView preko koda?10.08.2007. u 14:29 - pre 204 meseci
Jadranka, može pomoću koda ali je jednostavnije da to odradiš iz VS okruženja. Otvori data set gde treba da se ubaci novi view i sa server explorer-a samo prevuci view na data set. VS će automatski generisati data table i adapter.